• SNABBA LEVERANSER
  • BETALA ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
0
Önskelista
0
Varukorg

ROCK MACHINE Elcykel Rock Machine Crossride E700 B Touring CX Matte Black/Orange

Elcykel Rock Machine Crossride E700 B Touring CX Matte Black/Orange
Beskrivning

Ett kraftfullt drömbygge med riktigt skönt tryck i pedalerna

Letar du efter elcykel där både helheten och varje liten detalj ger dig den där trygga känslan av hög kvalitet så är Rock Machine Crossride e700 B Touring ett riktigt smart val. Praktiskt mångsidig hoj med urban känsla och en riktigt potent drivlina som levererar högvis med kraft samt genuin körglädje, helt oavsett hur många watt du råkar har kvar i benen. Den perfekta cykeln för dig som vill ha en snabb elcykel med massor av skönt tryck i pedalerna, och som effektivt tar dig dit du vill utan att du behöver oroa dig över att anlända svettig eller med andan i halsen! Tack vare robusta hjul med rejäl volym och en dämpad framgaffel tar den sig problemfritt fram över både stock och kantsten, den trivs faktiskt precis lika bra inne i betongdjungeln som ute på de slingriga skogsstigarna.

Nyckeln till framgång!

  • Skulptural aluminiumram med extremt lågt insteg och snyggt integrerade komponenter 
  • Dämpad framgaffel från RST (Aerial) med 80 mm slaglängd samt lockout
  • Potent elmotor från Bosch (Performance Line CX Cruise) med ett vridmoment på hela 75Nm
  • Kraftfullt batteri på 625Wh som är elegant integrerat i ramen och ger massor av räckvidd
  • Slagkraftig 10-växlad drivlina från Shimano (CUES U6000) med extremt pålitlig prestanda
  • Hydrauliska skivbromsar från Shimano (MT420) som absolut matchar fartresurserna 
  • Robusta 29-tummare med 2,25" breda kvalitetsdäck från WTB (Ranger)
  • Dämpad sadelstolpe från ONE1 (SPS 405 Suspension) som ger ökad komfort
  • Block Lock headset som minskar riken för trista skador ramen om du skulle vurpa
  • Utrustad med både skärmar, pakethållare, stöd samt belysning från start

Skulpturalt chassi i kvalitativt aluminium med föredömligt lågt insteg

Det skulpturala chassit utgörs av en ram i aluminium med rena linjer och ett elegant integrerat batteri och praktisk intern kabeldragning. Dess välbalanserad geometri ser till att du hittar en komfortabel position och samtidigt ger dig full uppsikt på allt som händer runt omkring dig i trafiken. Dess tydligt utmejslade ramform, med föredömligt lågt insteg, är praktiskt funktionell och väcker en svårhanterlig känsla av glupskt habegär. 

Potent eldrift med underbart bottendrag samt lysande räckvidd

Hjärtat utgörs av ett av marknadens absolut bästa drivlinor, Bosch´s kraftfulla Performance Line CX Cruise som kombinerar en riktigt potent motor med massor av vridmoment och ett batteri som kortfattat levererar massor av miljövänlig kraft, vilket sammantaget ger generös räckvidd med massor av extra krut i både ben och lungor. Den dynamiska motorn samarbetar med 10 slagkraftiga växlar och allt sker effektivt, tyst och dessutom med drivning direkt på vevaxeln. Tack vare att hela drivpaketet är placerat i ramens nedre del uppnås dessutom en extremt låg tyngdpunkt, vilket ger dig klanderfri manöverförmåga även i lite tuffare terräng.

Komfortabel dämpning och kraftfulla hydrauliska skivbromsar

Tack vare kombinationen av en dämpad framgaffel med 80 mm slaglängd, en sportig komfortsadel och kvalitetsdäck med bred profil så kommer cykelturer på sämre underlag att upplevas som överraskande komfortabla. Och eftersom cykeln trivs när det går undan är den utrustad med effektiva hydrauliska skivbromsar, vilket både sänker underhållsbehovet och ser till att du har tillgång till kraftfull bromsverkan året om, och dessutom oavsett om det är regnigt, dammigt eller slaskigt.

Hojen som för evigt kommer att förändra ditt sätt att se på cykling

En kraftfull elassisterad touringcykel som känner sig hemma i de flesta typer av miljöer, den ser till att du effektivt och snabbt kan plöja fram i betongdjungeln samt avslappnat susa fram längs böljande skogsstigar. Att cykeln dessutom är utrustad med det mesta du kan tänkas behöva redan från start skulle vi vilja kalla för extra bonus, eller vad sägs om både skärmar, stöd, pakethållare, lås samt belysning. 

PÅ DETALJNIVÅ
Detaljer om cykelns utrustning: Vissa av cykelns komponenter kan skilja sig från specifikationen och produktbilderna. Tillverkaren kan att utan förvarning ersätta delar med likvärdiga alternativ. Cykel- och ramvikter baseras på lackerade prototypramar, vilket innebär att vikten på slutprodukterna kan variera något.
Artikelnummer0119530-R119
Leverantörens artikelnummer-
EAN-kod-
VarumärkeROCK MACHINE
VariantMatte Black/Metallic Sand
Size-
Leverantörens Artikelnummer-
ModellserieRock Machine eCrossride
Specifikation
KönUnisex, Dam, Herr
Damspecifik 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.

Nej
Hemsida tillverkarerockmachinebikes.com/en-en/bikes/product/crossride-e700-b-easy-entry-touring/1661
PersonaliseringPendling, Hybrid
FärgSvart
Tillverkarens färgMatte Black/Orange
Vikt (enligt tillverkaren)26.20 kg
Ramset
Ramstorlek-
RamAlloy Al-6061 T6 Custom MONO tubing, Smooth Welding, Cross Fun Geometry, Unisex 29er, BOSCH GEN4 DU hanger, 1st Gen. Battery Integration, OLD 148x12, Disc Brake Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing
Rammaterial 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Aluminium
FramgaffelRST Aerial, 1-1/8\1,5", Air, 80mm travel
Framgaffeltyp 

Framgaffeltyp

En dämpad framgaffel är idag standard på mountainbikes, helt enkelt för att klara av den terräng som cykeln används i. Det finns även en hel del hybridcyklar med dämpade framgafflar, för att ge dig lite mer komfort på grusvägar och eventuella skogsstigar. Om du ska cykla i skog eller på lättare stigar, alternativt mycket grusväg, så är en dämpad framgaffel ett bra val!

Stela framgafflar återfinns på standard, racer och hybridcyklar, och lämpar sig bäst för cyklar som mestadels ska befinna sig på asfalt. Du får en lättare cykel, en cykel som känns rappare och en cykel som upplevs svara bättre på dina rörelser. Vissa nischade cyklar som fatbikes och touringcyklar har också stela framgafflar, men då kompenseras det oftast med väldigt breda och rejäla däck för att återge lite av komfortkänslan. Om du ska cykla på främst asfalt, och kanske någon snällare grusväg så är en stel framgaffel helt rätt för dig!

Dämpad
Framgaffel, typ av fjäderLuftfjäder
Slaglängd fram 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

80mm
Bakgaffeltyp 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Stel
Hjulstorlek 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

29"
Årsmodell2024
CykeltypHybrid/Standard/Trekking
ElcykelJa
Din längd 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören

-
Passar Längd (cm)-
Hjul
FramnavONE1 QLSX9F, 32H, 15x110mm THRU Type AXLE
BaknavONE1 KTQL2X2MR, 32h, 12x148mm, THRU AXLE
FramdäckWTB Ranger, 29x2.25, Tan Wall, TCS Light Fast Roling
BakdäckWTB Ranger, 29x2.25, Tan Wall, TCS Light Fast Roling
Däckdimension57-622
FälgarWTB STi 30
Drivlina
VäxelreglageSHIMANO SL-U6000
BakväxelSHIMANO RD-U6000
VevpartiONE1 EC39-BH4-F13-ISIS-L/R, 38T
KedjaSHIMANO CN-LG500
KassettSHIMANO CS-LG300-10, 11-48T
Komponenter
FrambromsSHIMANO MT420
Bromsskiva framSHIMANO SM-RT66, 180mm
BakbromsSHIMANO MT420
Bromsskiva bakSHIMANO SM-RT66, 180mm
StyrlagerACROS AZX-582, ZS44/28.6
ZS56/40; BlockLock 135°
StyreONE1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, 25mm rise, 720mm, 31.8mm
StyrstamONE1 MAS-D61808 Alloy, 31.8mm, ±15°
SadelstolpeONE1 Alloy, SP S405, 30.9mm
Typ av broms 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

10-växlad (1 x 10)
VäxelreglageserieShimano CUES
Framväxelserie 

Framväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus        
Tourney        
Ingen framväxel
Bakväxelserie 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano CUES
Motor
MotorBOSCH Performance Line CX
Motorplacering 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Vridmoment 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
85 Nm
Maximal assistanshastighet 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
ElsystemBosch
Batteri
BatteritypLitium-jon
BatteriplaceringDiagonalrör
Avtagbart batteriJa
Batterikapacitet (Wh)625
Batterikapacitet (Ah)16.7
Spänning36 V
Batteri ingår?Ja
Laddningstid5.4 h
BatteriladdareBosch Standard Charger 4A
Display
Avtagbar displayJa
DisplayBosch Nyon
Utrustning
BelysningFront: HERRMANS H-Black PRO E / Rear: SPANNINGA Pling XE
SkärmarAlloy Full Cover Fenders
StödAtran Velo, Rex
PakethållareAlloy for AVS
LåsAXA Block XXL
Handtag/StyrlindaHERRMANS ERGO
PedalerBall bearing, with sand non slip inlay and reflector
SadelWTB COMFORT WIDE
ÖvrigtBell: Widek Paperclip e-bike
Lås
SSF-Godkänt lås 

SSF-Godkänt lås

Skulle din cykel bli stulen så kräver oftast försäkringsbolagen att den skall ha varit fastlåst kring ett fast föremål tillsammans med ett SSF-godkänt lås. Tänk därför noga innan du beställer ett allt för enkelt lås som kanske inte är godkänt.
Ja
KUNDERNAS ÅSIKTER
Även taggad i

LIKNANDE PRODUKTER

SUPERDEAL
-27%
Elcykel Dam Kronan Modig Black
29 990 kr
21 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-27%
Elcykel Dam Kronan Modig Green
29 990 kr
21 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
Bra pris
Elcykel Dam Tunturi ePower Maroon Red/Chrome/Orange
SUPERDEAL
-22%
Elcykel hybrid Made Larix Gent Dark Blue Glossy
36 990 kr
28 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-18%
Elcykel hybrid Made Larix Elite Lady Champagne Matt
39 990 kr
32 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
Bra pris
Elcykel Dam Tunturi eForte Black
24 990 kr
(Rek. pris: 33 895 kr)
SUPERDEAL
-22%
Elcykel hybrid Made Larix Lady Light Turquoise Matt
36 990 kr
28 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris

Varukorg(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan

Favoriter(0 artiklar)

Du har ännu inga favoriter
MENY