• SNABBA LEVERANSER
  • BETALA ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
0
Önskelista
0
Varukorg

ROCK MACHINE Rock Machine Elcykel Storm Int E70-29 Matte Anthracite/Purple/Silver

Rock Machine Elcykel Storm Int E70-29 Matte Anthracite/Purple/Silver
Beskrivning

Kraftfull, lätthanterlig och smidig elcykel med en modernt urban design

Letar du efter en hjälpsam hardtail med brett register som trivs på allt från stökiga skogsstigar till snabb asfaltcykling? Vill du samtidigt ha tillgång till nästan övermänskliga benmuskler i form av en kraftfull elektrisk mittmotor? Ja då ska du ta dig en extra titt på den vansinnigt roliga och imponerande mångsidiga Rock Machine Storm INT e70-29. Det här är en är ett smart val för dig som jobbpendlar på varierande underlag och kvickt vill kunna ta sig till jobbet utan att behöva oroa dig över att anlända svettig eller med andan i halsen. Tack vare robusta hjul med rejäl volym och en dämpad framgaffel tar den sig problemfritt fram över både stock och kantsten, den trivs lika bra ute på de slingriga skogsstigar som inne i betongdjungeln... ett smidigt drömbygge för äventyrliga pendlare!

Nyckeln till framgång!

  • Kvalitativ aluminiumram (AL-6061 T6 Custom Tubing) med en sportigt bekväm körställning
  • Dämpad framgaffel från RST (Blaze 29 TNL-F) med 100 mm slaglängd samt lockout
  • Kraftfull och smidig elmotor från Sport Drive (MD250S) med upp till hela 90Nm i vridmoment 
  • Det elegant integrerade batteriet (500Wh) är centralt monterat och ger upp till 100 km räckvidd
  • Pålitlig 8-växlad drivlina från microSHIFT (ACOLYTE) med ett brett växelomfång (38Tx12-42T)
  • Hydrauliska skivbromsar som ger kraftfull och pålitlig prestanda i alla väder
  • Robusta 29-tummare med 2,25" breda kvalitetsdäck från WTB (Nineline Comp)
  • Dämpad sadelstolpe som tillsammans med de breda däcken ger en himmelsk komfort 
  • Kan utrustas med både skärmar, pakethållare, belysning och stöd om så skulle önskas

Skulpturalt chassi i kvalitativt aluminium med ett elegant integrerat batteri

Det skulpturala chassit utgörs av en nyutvecklad ram i aluminium (AL-6061 T6 Custom Tubing) med raka linjer och ett elegant integrerat batteri samt praktisk intern kabeldragning. Dess välbalanserad geometri ser till att du hittar en komfortabel position och samtidigt ger dig full uppsikt på allt som händer runt omkring dig i trafiken. Dess tydligt utmejslade ramform är praktiskt funktionell och väcker en svårhanterlig känsla av glupskt habegär. Ramen är inte bara modernt elegant utan har en robust konstruktion med hög lateral styvhet vilket skapar trygg stabilitet, men ramen har samtidigt tillräckligt med flexibilitet för att kunna garantera en bekväm åktur även på lite sämre underlag. 

Kraftfull eldrift i kombination i samarbete med en pålitlig 8-växlad drivlina

Hjärtat utgörs av ett pålitligt drivsystem från Sport Drive (MD250S) som kombinerar en centralt placerad mittmotor med ett elegant integrerat batteri som levererar 500 Wh av miljövänlig kraft. Kortfattat handlar det om generösa mängder av miljövänlig elkraft som ger dig massor av extra krut i både ben och lungor samt ett räckvidd på upp till 100 km. Den skjuter på i upp till en hastighet av maximalt 25 km/h, visst går det att cykla ännu snabbare men resten av jobbet får du då göra med hjälp av klassisk muskelkraft. 

Tack vare motorns och batteriets centrala placering så uppnås en låg tyngdpunkt, vilket skapar kvick manöverförmåga och en underbart välbalanserad känsla i cyklingen. Vilket i praktiken innebär att när du trampar du lugnt och varsamt så får du mjuk och lugn assistans, men trampar du istället snabbare, och kanske framförallt intensivare, så får du en betydligt mer kraftfull assistans vilket såklart även skapar högre hastigheter.

Den kraftfulla mittmotorn jobbar tillsammans med en beprövad drivlina från microSHIFT (ACOLYTE - RDM5185M) med 8 växlar och den levererar både pålitlig funktion, ett brett växelomfång samt givetvis fartresurser av rang. Växlarna hanteras dessutom via ett lättmanövrerat reglage som ger dig möjligheten att skifta mellan växlarna utan att det känns det minsta ansträngt. Hela paketet har imponerande låg ljudnivå och levererar en dynamisk känsla i kraftöverföringen, och det bästa av allt är att det sker med nästan sömlös harmoni och med hög effektivitet. 

Modern teknologi som skapar en trygg känsla av pålitlig hjälpsamhet

Trots all dess moderna teknologi så upplevs cykeln som föredömligt lätthanterlig, via den tydliga displayen väljer du ett av driftslägena och sedan är det bara att trampa på, då motorns högklassiga sensorer och en kompetent programvara tar hand om resten. Du kan dessutom nyttja det så kallade ”walk mode” läget, vilket innebär att du kan använda elmotorn även när du promenerar bredvid din cykel.

Himmelsk dämpning, robusta 29-tummare samt hydrauliska skivbromsar

Framtill sitter en dämpad framgaffel från RST (Blaze 29 TNL-F) som ger dig ökad komfort och effektivare framkomlighet, vilket i sin tur ger dig ökad trygghet bakom styret. Framgaffeln har en slaglängd på 100 mm och dessutom lockout (du kan låsa gaffeln via ett lättåtkomligt reglage), vilket är perfekt för oss som vill kunna fokusera på att köra snabbt och bekvämt oavsett vilket underlag som gäller för stunden. Tack vare kombinationen av den dämpade framgaffel, den dämpade sadelstolpen och ett par robusta 29-tummare från WTB (Nineline Comp) med en däcksbredd på 2.25" så kan du hantera de flesta typer av underlag med nästan himmelsk komfort. Och när du väl behöver få stopp på ekipaget så har du tillgång till hydrauliska skivbromsar, vilket ser till att du har kraftfull bromsverkan och kort bromssträcka oavsett underlag, väderförhållanden och årstid. 

Touringhoj som för evigt kommer att förändra ditt sätt att se på cykling

En elassisterad touringhoj som känner sig hemma i de flesta typer av miljöer, den ser till att du effektivt och snabbt kan plöja fram i betongdjungeln samt avslappnat susa fram längs böljande skogsstigar. En smidig och komfortabel elcykel med imponerande framkomlighet som ser till att du med gott samvete kan lämna bilen hemma och som mer än gärna hänger med på nya äventyr! Det här underhållande transportmedlet kommer att för evigt förändra ditt sätt att se på cykling/pendling och den kommer att ta dig dit du vill både snabbare och betydligt enklare. 

PÅ DETALJNIVÅ
Detaljer om cykelns utrustning: Vissa av cykelns komponenter kan skilja sig från specifikationen och produktbilderna. Tillverkaren kan att utan förvarning ersätta delar med likvärdiga alternativ. Cykel- och ramvikter baseras på lackerade prototypramar, vilket innebär att vikten på slutprodukterna kan variera något.
Artikelnummer0069137-H997
Leverantörens artikelnummer-
EAN-kod-
VarumärkeROCK MACHINE
VariantMatteanthracite/Purple/Silver
Size-
Leverantörens Artikelnummer-
ModellserieRock Machine Storm
Specifikation
KönUnisex
Damspecifik 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.

Nej
Hemsida tillverkare-
PersonaliseringPendling, Mountainbiking
FärgGrå, Lila, Silver
Tillverkarens färgMatte Anthracite/Purple/Silver
Ramset
Ramstorlek-
RamAlloy Al-6061 T6 Custom tubing, Smooth Welding, Fun Ride Geometry, Shark Spine EVO 29er, Sport Drive MID Motor, 2nd Gen. Battery Integration, OLD 135x9, Disc Brake Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing
Rammaterial 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Aluminium
FramgaffelRST Blaze, 100mm travel
Framgaffeltyp 

Framgaffeltyp

En dämpad framgaffel är idag standard på mountainbikes, helt enkelt för att klara av den terräng som cykeln används i. Det finns även en hel del hybridcyklar med dämpade framgafflar, för att ge dig lite mer komfort på grusvägar och eventuella skogsstigar. Om du ska cykla i skog eller på lättare stigar, alternativt mycket grusväg, så är en dämpad framgaffel ett bra val!

Stela framgafflar återfinns på standard, racer och hybridcyklar, och lämpar sig bäst för cyklar som mestadels ska befinna sig på asfalt. Du får en lättare cykel, en cykel som känns rappare och en cykel som upplevs svara bättre på dina rörelser. Vissa nischade cyklar som fatbikes och touringcyklar har också stela framgafflar, men då kompenseras det oftast med väldigt breda och rejäla däck för att återge lite av komfortkänslan. Om du ska cykla på främst asfalt, och kanske någon snällare grusväg så är en stel framgaffel helt rätt för dig!

Dämpad
Framgaffel, typ av fjäderStålfjäder
Slaglängd fram 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

100mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Via reglage på framgaffeln
Hjulstorlek 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

29"
Årsmodell2022
CykeltypMountainbike
Hybrid/Standard/Trekking
ElcykelJa
Din längd 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören

-
Passar Längd (cm)-
Hjul
FramnavONE1 KTMD7F, 32H, M9x100x108, QR Type
BaknavONE1 KTK68R, 32H, M10x135, CASSETE, QR Type
FramdäckWTB Nineline Comp, 29x2.25\", Reflective Stripe
BakdäckWTB Nineline Comp, 29x2.25\", Reflective Stripe
Däckdimension54-622
FälgarWTB SX19, 32H
Drivlina
VäxelreglagemicroSHIFT ACOLYTE SL-M7180-R, 8-speed
BakväxelmicroSHIFT ACOLYTE RD-M5185M
VevpartiWheel Top ED2L
KedjaKMC e8S
KassettmicroSHIFT ACOLYTE CS-H083A, 12-42T
Komponenter
FrambromsALHONGA AHJ-OD07, 160/160 rotor, hydraulic disc brake
Bromsskiva framALHONGA HJDXR 1606, 160mm
BakbromsAlhonga HJ-OD07, Hydraulic disc brake
Bromsskiva bakALHONGA HJDXR 1606, 160mm
StyrlagerFSA Orbit 1.5E No.57B, Zero Stack
StyreONE1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, 25mm rise, 720mm, 31.8mm
StyrstamONE1 TDS-C342 Alloy, 31.8mm, +3°
SadelstolpeONE1 Alloy, SP S405, 30.9mm
Typ av broms 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

8-växlad (1 x 8)
VäxelreglageserieMicroshift Acolyte
Bakväxelserie 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Microshift Acolyte
Motor
MotorSport Drive MD250S
Motorplacering 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Vridmoment 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
90 Nm
SensorerHastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Maximal räckvidd 

Maximal räckvidd

Anger hur långt man kan komma under idealiska förhållanden (varmt väder, få backar, få start och stopp samt slätt underlag) innan batteriet blir helt urladdat. Uppgifterna är mestadels hämtade från elmotortillverkaren samt att hänsyn är taget till vilken typ av cykel det är (MTB, standardcykel o.s.v.)

100 km
ElsystemSport Drive
Batteri
BatteritypLitium-jon
BatteriplaceringDiagonalrör
Avtagbart batteriJa
Batterikapacitet (Wh)500
Batterikapacitet (Ah)13.9
Spänning36 V
Batteri ingår?Ja
Laddningstid7 h 30 m
Display
Avtagbar displayJa
Assistansnivåer1, 2, 3
GåassistansJa
DisplaySPORT DRIVE Grip
Utrustning
Handtag/StyrlindaVelo ERGO
PedalerBall bearing, with sand non slip inlay and reflector
SadelWTB Volt Sport
ÖvrigtRingklocka ingår
Lås
SSF-Godkänt lås 

SSF-Godkänt lås

Skulle din cykel bli stulen så kräver oftast försäkringsbolagen att den skall ha varit fastlåst kring ett fast föremål tillsammans med ett SSF-godkänt lås. Tänk därför noga innan du beställer ett allt för enkelt lås som kanske inte är godkänt.
Nej
KUNDERNAS ÅSIKTER
Även taggad i
  • 2022

Toppsäljare inom cykelkorgar

Atran Cykelkorg Daily Avs
559 kr
(Rek. pris: 749 kr)
Atran Cykelkorg Velo Epic Svart
449 kr
(Rek. pris: 899 kr)
SUPERDEAL
-10%
Atran Pakethållare Fram Velo Frontcarrier
299 kr
269 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris

LIKNANDE PRODUKTER

SUPERDEAL
-17%
Elcykel hybrid Made Salix Gent Sparking Black Matt
29 990 kr
24 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-22%
Elcykel hybrid Made Larix Lady Light Turquoise Matt
36 990 kr
28 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-27%
Elcykel Dam Kronan Modig Black
29 990 kr
21 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-18%
Elcykel hybrid Made Larix Elite Lady Champagne Matt
39 990 kr
32 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-27%
Elcykel Dam Kronan Modig Green
29 990 kr
21 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-18%
Elcykel hybrid Made Larix Elite Gent Sparking Black Matt
39 990 kr
32 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-22%
Elcykel hybrid Made Larix Gent Dark Blue Glossy
36 990 kr
28 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SUPERDEAL
-17%
Elcykel hybrid Made Salix Wave Violet Metallic Matt
29 990 kr
24 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris

Varukorg(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan

Favoriter(0 artiklar)

Du har ännu inga favoriter
MENY