• SNABBA LEVERANSER
  • BETALA ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
0
Önskelista
0
Varukorg

ROCK MACHINE Rock Machine El MTB Blizzard Int E30-29

Rock Machine El MTB Blizzard Int E30-29
Beskrivning

Heldämpad hoj med kraftfull dynamisk drivlina och brutal framkomlighet

Vill du uppleva den där underbara känslan av grymt flyt som bara generösa slaglängder kan leverera? Vill du samtidigt ha världens mest potenta benmuskler i form av en kraftfull elektrisk mittmotor? Funderar du på att byta upp dig till en spänstig trailhoj som älskar allt från på stökiga vertikalspår till utmanande cykling på plattare underlag så ska du kolla in den heldämpade Rock Machine Blizzard INT e30-29. Det här är en vansinnigt underhållande och förbluffande lättkörd berg-och-dal-bane-maskin som kombinerar kvick respons med den solida kursstabilitet som krävs för att du både ska kunna hålla en tight linje i spåren och samtidigt kunna dominera på de lite mer tekniskt utmanande partierna. Addera en glupsk dämpning och en klassledande japansk drivlina som alltid levererar högvis med dynamisk kraft samt imponerande körglädje, helt oavsett hur många watt du råkar har kvar i benen, och du har en given vinnare.

Nyckeln till framgång!

  • Skulptural aluminiumram (AL-6061 T6 Custom Tubing) med Floating Pivot Suspension kinematik 
  • Dämpad framgaffel från RockShox (Judy Silver TK) med 130mm slaglängd 
  • Bakre dämpare från RockShox (Deluxe Select R) med 130mm slaglängd 
  • Shimano´s kraftfullaste elmotor (STePS EP8) med 85Nm och klassledande dynamik
  • Kraftfullt batteri på 630Wh som är elegant integrerat i ramen och ger upp till 120 km i räckvidd
  • Slagkraftig 10-växlad drivlina från kvalitetssäkra Shimano (Deore)
  • Hydrauliska skivbromsarfrån Shimano (MT420) med 4-kolvsok som matchar fartresurserna 
  • Robust hjulset med kvalitetsgummin från WTB (Trail Boss Comp 29 x 2.4") 
  • Block Lock headset sminskar risken för skador på ramen om du skulle råka vurpa
  • Dropper Post från ONE1 med 150/170 mm i slaglängd (beroende på ramstorlek)

Skulpturalt heldämpat aluminiumchassi i kvalitativt aluminium 

Det skulpturala chassit består av en stryktålig ram med den låga vikt som bara högkvalitativt aluminium (AL-6061 T6 Custom Tubing) kan erbjuda. Designmässigt är det kanske ramens rena linjer med ett elegant integrerat batteri som sticker ut mest, men bäst av allt är att den levererar klassledande trampeffektivitet och blixtsnabb respons när du lägger fullt mos på pedalerna. Dess tydligt utmejslade ramform är praktiskt funktionell och väcker en svårhanterlig känsla av ett glupskt habegär. Tack vare modern Boost-teknologi uppnås hög vridstyvhet, vilket i praktiken ser till att all den kraft som dina muskler (tillsammans med elmotorn) genererar går rätt ut till bakhjulet och ser till att du enkelt kan blåsa ifrån både grannen och yngre stallkamrater. Lägg därtill intern kabeldragning, imponerande kinematik och en välbalanserad trailgeometri som garanterar att du kan köra både fort och länge med imponerande kontroll, dessutom både på utför, uppför och plana underlag. När det blir stökigt i branterna är en dropper post numera nästan obligatoriskt och därför är hojen utrustad med en höj och sänkbar sadelstolpe från ONE1 med 150 eller 170 mm i slaglängd (beroende på ramstorlek).

Kraftfull eldrift med enormt vridmoment och skön dynamisk känsla

Hjärtat utgörs av marknadens kanske bästa drivsystem, Shimano STePS (EP8), som består en riktigt potent elmotor (85Nm) kombinerat med ett kraftfullt och fullt integrerat batteri som kortfattat levererar 504 Wh av miljövänlig kraft, vilket sammantaget ger dig en smått lysande räckvidd med massor av extra krut i både ben och lungor. Den imponerande dynamiska elmotorn samarbetar med 10 slagkraftiga växlar från Shimano (Deore) och allt sker effektivt, tyst och med drivning direkt på vevaxeln (det enda alternativet om du frågar oss). Och tack vare att hela drivpaketet är placerat i ramens nedre del uppnås dessutom en föredömligt låg tyngdpunkt, vilket ger dig klanderfri manöverförmåga i alla typer av terräng. Lägg därtill 4 olika driftslägen (Off, Eco, Trail och Boost) och en tydlig display som ger dig full kontroll och visar i princip allt du behöver veta. 

Välbalanserad dämpning som glupskt sväljer underlagets all ojämnheter 

Dämparna kommer från kvalitetssäkra RockShox, framtill sitter en (Judy Silver TK) och baktill en (Deluxe Select R) och de levererar slaglängder på 130/130 mm som ger dig ökad komfort och extra trygghet i spåren. Dämparna sväljer glupskt alla ojämnheter och ser till att du kan köra med full kontroll även när underlaget eller lutningen börjar bli riktigt hårig. Dess slaglängder ser till att du slipper oroa dig för att tappa greppet och tack vare alla justeringsmöjligheter så har du tillgång till en imponerande bredd, du kan med andra ord stå på för fullt oavsett vilket underlag som gäller för stunden. 

Robusta 29-tummare och feta skivbromsar med effektiva 4-kolvsok 

När du väl behöver få stopp på de robusta 29-tummarna med kvalitetsgummin från WTB (Trail Boss Comp) med 2.4" bredd så har du tillgång till effektiva hydrauliska skivbromsar från Shimano (MT420) med 4-kolvsok och feta skivor (180/180mm), vilket ger föredömlig kontroll och ser till att du alltid har maximal bromsverkan oavsett underlag, väder eller årstid.

Atletiskt heldämpad hoj som kommer förändra ditt sätt att se på cykling

Hojen har en välbalanserad mix av beprövade komponenter som är betydligt vassare än genomsnittet, på ren svenska skulle man kunna kalla det för prylar från de övre hyllorna hos både Shimano, RockShox, Darfon, ONE1 och WTB. Vad blir då slutresultatet i praktiken? En elsassisterad trail-/endurohoj som levererar makalös manöverförmåga kombinerat med frikostiga slaglängder på en cykel som är klättringsvillig och som droppar snabbare i branterna än det mesta på två hjul... och dessutom till ett pris som vi vanliga dödliga kan leva med! En heldämpad eMTB som för evigt kommer att förändra ditt sätt att se på cykling och den kommer att ta dig dit du vill både snabbare, effektivare och enklare. 

PÅ DETALJNIVÅ
Detaljer om cykelns utrustning: Vissa av cykelns komponenter kan skilja sig från specifikationen och produktbilderna. Tillverkaren kan att utan förvarning ersätta delar med likvärdiga alternativ. Cykel- och ramvikter baseras på lackerade prototypramar, vilket innebär att vikten på slutprodukterna kan variera något.
Artikelnummer0069084
Leverantörens artikelnummer-
EAN-kod-
VarumärkeROCK MACHINE
Variant-
Size-
Leverantörens Artikelnummer-
ModellserieRock Machine Blizzard
AGE_GROUPAdult
Specifikation
KönUnisex, Herr
Damspecifik 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.

Nej
BarnspecifikNej
Hemsida tillverkarerockmachinebikes.com/se
ElcykelJa
Din längd 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
-
Passar Längd (cm)-
PersonaliseringMountainbiking
CykeltypMountainbike
Färg-
Tillverkarens färg-
Ramset
Ramstorlek-
RamAlloy Al-6061 T6 Custom tubing, RME01 630Wh, Floating Pivot Suspension, 130-140 mm travel, Trail Advanced Geometry, Shark Spine EVO 29er&27.5+, 2nd Gen. Battery Integration, BOOST 148x12, Disc Brake Post Mount, Inner Cable Routing, Adjust. seatpost ready
Rammaterial 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Aluminium
FramgaffelRockShox Judy Silver TK, Tapered, 15x110mm axle, Lockout, 130mm travel
Slaglängd fram 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

130mm
BakdämpareRockShox Deluxe Select R, external rebound, size 210x50mm
Bakgaffeltyp 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Dämpad
Hjulstorlek 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

29"
Årsmodell2022
Hjul
FramnavSHIMANO HB-MT400, 32H, CENTER LOCK, 15x110mm THRU Type AXLE
BaknavSHIMANO FH-MT400-B, 32H, CENTER LOCK, 12x148mm THRU Type AXLE
FramdäckWTB Trail Boss Comp, 29x2.40"
BakdäckWTB Trail Boss Comp, 29x2.40"
Däckdimension62-622
FälgarWTB SX23, 32H
Drivlina
VäxelreglageSHIMANO DEORE SL-M4100-IR, 10-speed
BakväxelSHIMANO DEORE RD-M5120 Shadow Plus
KassettSHIMANO DEORE CS-M4100-10, 11-46T
Komponenter
FrambromsSHIMANO BL-M4100/BR-MT420, 180/180 rotor, hydraulic disc brake, Metallic pads
StyrlagerACROS AZX-251, Zero Stack, 1-1/8“x1.5“, BlockLock
StyreONE1 Alloy, MTB AL-3520BT, 6° upsweep, 9° backsweep, 20mm rise, 760mm, 35mm
StyrstamONE1 TDS-D606 Alloy, 35xE35mm, 0°
SadelstolpeONE1 Alloy, MT171, dropper post 150&170mm travel, 30.9x440mm&480mm
Typ av broms 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

10-växlad (1 x 10)
VäxelreglageserieShimano Deore
Bakväxelserie 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano Deore
Motor
MotorShimano STePS DU-EP800
Motorplacering 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Vridmoment 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
85 Nm
SensorerHastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Genomsnittlig räckvidd 

Genomsnittlig räckvidd

Anger hur långt man kommer kan komma under normala (eller genomsnittliga) förhållanden (medelstora backar, en del start och stopp samt varierande underlag) innan batteriet blir helt urladdat. Uppgifterna är mestadels hämtade från elmotortillverkaren samt att hänsyn är taget till vilken typ av cykel det är (MTB, standardcykel o.s.v.)
150 km
ElsystemShimano
Batteri
BatteritypLitium-jon
BatteriplaceringDiagonalrör
Batterikapacitet (Wh)630
Spänning36 V
Batteri ingår?Ja
Kan laddas på cykelnJa
Laddningstid5 h 30 m
BatteriladdareDARFON 4A Smart Plus charger
Display
GåassistansJa
DisplayShimano SC-EM800
Utrustning
Handtag/StyrlindaVelo VL-G1777D2, Ergo Grip
KUNDERNAS ÅSIKTER
Även taggad i
  • 2022

Toppsäljare inom cykelpedaler

Shimano Pedalklossar Sm-Sh11 ±3° Gul
214 kr
(Rek. pris: 289 kr)
Se priset
Shimano Pedalklossar Sm-Sh51
149 kr
(Rek. pris: 179 kr)
Se priset
Shimano Cykelpedaler Pd-M520 Inkl. Pedalklossar
Shimano Cykelpedaler Pd-R550 Inkl. Pedalklossar
fr. 809 kr
(Rek. pris: 1 099 kr)

Toppsäljare inom MTB-skor

PASSA PÅ
Cykelskor MTB Shimano XC300 Black
1 199 kr
(Rek. pris: 1 599 kr)
PASSA PÅ
Shimano RC502 LVG Black
fr. 1 526 kr
(Rek. pris: 1 999 kr)
PASSA PÅ
Shimano XC702 MTB Black
fr. 2 149 kr
(Rek. pris: 2 699 kr)

LIKNANDE PRODUKTER

El MTB Haibike Alltrack 5 27.5" Grey
22 317 kr
(Rek. pris: 37 195 kr)
El MTB Haibike Alltrack 5 29" Grey
22 317 kr
(Rek. pris: 37 195 kr)
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Trailster 130 Tour SAMPLE Shiny Petrol Blue
41 479 kr
(Rek. pris: 59 995 kr)
Sample-cyklar från Scott
SUPERDEAL
-9%
Elcykel Rock Machine Torrent E50-29 B Touring Pl Cruise Matte Blue/Silver
39 990 kr
36 243 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Trailster 150 Expert SAMPLE Matt Khaki Green
43 549 kr
(Rek. pris: 62 995 kr)
Sample-cyklar från Scott
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Revox Pro SAMPLE Shiny Space Grey
29 719 kr
(Rek. pris: 42 995 kr)
Sample-cyklar från Scott
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Trailster 150 Elite SAMPLE Shiny Stellar Blue
49 079 kr
(Rek. pris: 70 995 kr)
Sample-cyklar från Scott

Varukorg(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan

Favoriter(0 artiklar)

Du har ännu inga favoriter
MENY