• SNABBA LEVERANSER
  • BETALA ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

ORBEA El MTB Orbea Wild M-LTD 600Wh XTR Di2 Diamond Carbon View/Mars Red

Black Friday pris
El MTB Orbea Wild M-LTD 600Wh XTR Di2 Diamond Carbon View/Mars Red
Beskrivning

Kraftfull enduro som ser till att både uppför och utför är den rätta riktning

Den flerfaldigt prisbelönta Orbea Wild M-LTD ser till att både uppför och utför är den rätta riktning och ger dig ett tydligt övertag i branterna, utan att varken din fysiska status eller din kondition spelar någon roll. Grundbulten utgörs av en högklassig stomme i kolfiber, en extremt slagkraftig specifikation med kraftfull eldrift samt extremt generösa slaglängder... slutresultatet? En rapp, körglad och extremt uthållig hoj som problemfritt tar sig fram på alla former av underlag, och dessutom i alla typer av lutningar. Japp, det här är en extremt spänstig enduro som smärtfritt flyger fram i branterna, dessutom både uppför och utför.

Nyckeln till framgång!

  • Heldämpad ram i kolfiber (Wild OMR) med ett högklassigt länkage som ligger till grund för dess kompromisslöshet
  • Ultralätt stomme med vinklar och former som är utformade för att du ska kunna köra riktigt snabbt
  • Dämpad framgaffel från Fox (38 Float Factory 170, Grip X2, Kashima) med 170 mm i slaglängd
  • Bakre dämpare från Fox (Float X2 Factory Trunnion 2-Pos Adjust Kashima Custom Tune) med 170 mm i slaglängd
  • Ultrapotent elmotor från Bosch (Performance Line CX-R) som skapar en underbart naturlig körkänsla i cyklingen
  • Elegant integrerat batteri från Bosch (Powertube) på 600Wh som levererar imponerande räckvidd
  • Tävlingsklar 1x-drivlina med 12 växlar från Shimano (XTR Di2 M9260) med extremt driftsäker funktion
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar från Shimano (XTR M9220) som utan problem matchar fartresurserna
  • Hjulset från OQUO (Mountain Control MC32LTD POWER) som rullar på greppsäkra däck från Maxxis (Minion) med 2.4" i bredd
  • Lättöverskådlig förarmiljö med styre från OC (MC10 Carbon) och styrstam från OC (MC11 Alu SL)
  • Höj-/sänkbar droppersadelstolpe från OC (MC10) som skapar öka manöverutrymme i branterna

Skulpturalt kolfiberchassi med kapacitet för extremt intensiv cykling

Chassit utgörs av en ram i kolfiber med ett avancerat länkage som levererar följsam dämpning samt en endurogeometri som fokuserar på atletisk cykling ute i branterna. Tack vare dess generösa slaglängder på 170 mm så besitter du tillräckligt med flexibilitet för att kunna garantera sjukt snabba åkturer på stökiga underlag. Den högklassiga stommen skapar en underbart följsam körkänsla i kombination med en extremt effektiv kraftöverföring, vilket i praktiken innebär att cykeln svarar blixtsnabbt när du vill öka tempot, men den ser samtidigt till att du kan hantera knepiga spårval på ett övertygande sätt.

Dräpande dämparkonfiguration som ger dig ökad kontroll i branterna

Hojen har en dräpande dämparkonfiguration från Fox, och tack vare kombinationen av massor av inställningar och extremt generösa slaglängder så sväljer den effektivt alla ojämnheter och ser till att du alltid kan köra med full kontroll oavsett terräng och lutning. Dämparna skapar ökad manöverförmåga och ser till att cykeln alltid kan behålla kontakten mot underlaget, men dämparna gör dig även trampeffektiv i lite mindre utmanade terräng.

Ytterst potent eldrift i kombination med en slagkraftig 1x-drivlina

Den extremt kraftfulla elmotorn levererar klassledande prestanda och kraftfullt vridmoment på 100Nm i vridmoment i kombination med ett elegant integrerat batteri på 600Wh så levereras många timmars hjälp på traven. Systemet levererar grymt bra stuns, men lika imponerande är motorns följsamhet som skapar en dynamisk körkänsla i varje tramptag. Motorn tar dig effektivt dit du vill utan att du behöver göra hela jobbet själv, men du väljer såklart helt själv vilken assistansnivå du vill ha för stunden.

Den imponerande elmotorn samarbetar med 12 tävlingsklara växlar med trådlös styrning och allt sker effektivt och med drivning direkt på vevaxeln. Motor och växel samarbetar i en sömlös harmoni och allt sker effektivt, underbart tyst och ger dig dessutom en imponerande räckvidd. Lägg därtill flera olika driftslägen och en tydlig display som ger dig full kontroll och som visar i princip allt du behöver veta - kan det bli bättre?

Dynamiskt hjulset (mullet) samt kraftfulla hydrauliska skivbromsar

Allt rullar på ett dynamiskt hjulset (29" framtill och 27,5" baktill) med högklassiga fälgar i kolfiber som försetts med greppsäkra kvalitetsgummin med rejäl bredd (2.4/2.4") som levererar helt rätt grepp och brutal framkomlighet oavsett terräng (kan även köras med 29" både fram och bak om du vill fokusera mera på ren hastighet). Och eftersom hojen älskar när det går undan i spåren så har den kraftfulla hydrauliska skivbromsar, vilket ger effektiv och konsekvent prestanda hela året runt - oavsett om det regnar, snöar eller är dammigt ute i spåren.

PÅ DETALJNIVÅ
Detaljer om cykelns utrustning: Vissa av cykelns komponenter kan skilja sig från specifikationen och produktbilderna. Tillverkaren kan att utan förvarning ersätta delar med likvärdiga alternativ. Cykel- och ramvikter baseras på lackerade prototypramar, vilket innebär att vikten på slutprodukterna kan variera något.
Artikelnummer0160012-Y449
Leverantörens artikelnummer-
EAN-kod-
VarumärkeORBEA
VariantDiamond Carbon View/Mars Red
Size-
ModellserieOrbea Wild
Specifikation
KönUnisex, Dam, Herr
Damspecifik 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.

Nej
PersonaliseringMountainbiking
FärgSvart
Tillverkarens färgDiamond Carbon View/Mars Red
Ramset
Ramstorlek-
RamOrbea Wild OMR 2025, 29" wheels, Concentric Boost 12x148
Rammaterial 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Kolfiber
FramgaffelFox 38 Float Factory 170, Grip X2, QR15x110, Kashima
Framgaffeltyp 

Framgaffeltyp

En dämpad framgaffel är idag standard på mountainbikes, helt enkelt för att klara av den terräng som cykeln används i. Det finns även en hel del hybridcyklar med dämpade framgafflar, för att ge dig lite mer komfort på grusvägar och eventuella skogsstigar. Om du ska cykla i skog eller på lättare stigar, alternativt mycket grusväg, så är en dämpad framgaffel ett bra val!

Stela framgafflar återfinns på standard, racer och hybridcyklar, och lämpar sig bäst för cyklar som mestadels ska befinna sig på asfalt. Du får en lättare cykel, en cykel som känns rappare och en cykel som upplevs svara bättre på dina rörelser. Vissa nischade cyklar som fatbikes och touringcyklar har också stela framgafflar, men då kompenseras det oftast med väldigt breda och rejäla däck för att återge lite av komfortkänslan. Om du ska cykla på främst asfalt, och kanske någon snällare grusväg så är en stel framgaffel helt rätt för dig!

Dämpad
Framgaffel, typ av fjäderLuftfjäder
Slaglängd fram 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

170mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Ej låsbar
BakdämpareFox Float X2 Factory Trunnion 2-Pos Adjust Kashima custom tune 205x65mm
Bakgaffeltyp 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Dämpad
Låsbar bakdämpare? 

Låsbar bakdämpare?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Via reglage på bakdämparen
Slaglängd bak 

Slaglängd bak

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

205mm
Hjulstorlek 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

29"
Årsmodell2026
MTB-AnvändningsområdeEnduro
ElcykelJa
Din längd 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören

-
Passar Längd (cm)-
Hjul
HjulOquo Mountain Control MC32LTD POWER
FramdäckMaxxis Minion 2.40" 120 TPI 3CT/DD/TR MaxxTerra
BakdäckMaxxis Minion 2.40" 120 TPI 3CT/DD/TR MaxxTerra
Däckdimension62-622
Drivlina
VäxelreglageShimano XTR M9250
BakväxelShimano XTR M9260 12s
KedjaShimano CN-9100
KassettShimano CS-M9200 10-51t 12-Speed
Komponenter
FrambromsShimano XTR M9220 Hydraulic Disc
BakbromsShimano XTR M9220 Hydraulic Disc
StyrlagerAlloy 1-1/2", Black Oxidated Bearing
StyreOC Mountain Control MC10 Carbon, Rise 20, Width 800
StyrstamOC Mountain Control MC11 Alu SL, 0º
SadelstolpeOC Mountain Control MC10, 31.6mm, Dropper
Typ av broms 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

12-växlad (1 x 12)
VäxelreglageserieShimano XTR
Framväxelserie 

Framväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus        
Tourney        
Ingen Växel
Bakväxelserie 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano XTR
Motor
MotorBosch Performance Line CX-R Smart System Gen 5
Motorplacering 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Vridmoment 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.

100 Nm
Maximal assistanshastighet 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
ElsystemBosch
Batteri
BatteritypLitium-jon
BatteriplaceringInvändigt
Batterikapacitet (Wh)600
Spänning36 V
Batteri ingår?Ja
BatteriladdareBosch Charger 4A (230V) BPC3400
Display
Avtagbar displayNej
DisplayBosch System Module Kiox 400C
Utrustning
SadelFizik Terra Aidon X1 145mm
KUNDERNAS ÅSIKTER
Även taggad i

Toppsäljare inom cykelpedaler

Se priset
Shimano Pedalklossar Sm-Sh11 ±3° Gul
196 kr
(Rek. pris: 289 kr)
Se priset
Shimano Pedalklossar Sm-Sh51
129 kr
(Rek. pris: 179 kr)
Se priset
Shimano Cykelpedaler Pd-R550 Inkl. Pedalklossar
fr. 687 kr
(Rek. pris: 1 099 kr)
Se priset
Shimano Cykelpedaler Pd-M520 Inkl. Pedalklossar

Toppsäljare inom MTB-skor

Cykelskor MTB Shimano XC300 Black
1 129 kr
1 199 kr
-6%
Sänkt pris
Shimano XC502 MTB Black
1 399 kr
1 999 kr
-600 KR
Sänkt pris
Shimano XC702 MTB Black
1 999 kr
2 299 kr
-300 KR
Sänkt pris
Se priset
Shimano Cykelskor Vinter SH-MW502 MTB SPD
fr. 1 589 kr
(Rek. pris: 1 999 kr)

LIKNANDE PRODUKTER

Black Friday pris
El MTB Scott Patron 930 Black
57 845 kr
64 995 kr
-7 150 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Orbea Wild ST H30 600Wh Spaceship Green/Black
55 999 kr
59 899 kr
-3 900 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Scott Patron ST 910 Black
71 195 kr
79 995 kr
-8 800 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Scott Voltage 910 Carbon Black
93 445 kr
104 995 kr
-11 550 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Scott Voltage 920 Carbon Black/Crackle Bronze
71 195 kr
79 995 kr
-8 800 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Orbea Wild M-LTD 600Wh XTR Di2 Caramel Carbon View/Cream White
132 999 kr
134 990 kr
-1 991 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Scott Patron 930 Safari Green
57 845 kr
64 995 kr
-7 150 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Orbea Wild ST H30 600Wh Diamond Black/Blue Stone
55 999 kr
59 899 kr
-3 900 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris

Varukorg(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan

Favoriter(0 artiklar)

Du har ännu inga favoriter
MENY