• SNABBA LEVERANSER
  • BETALA ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

TREK El MTB Trek Slash+ 9.7 TQ 580 Wh Chameleon Green/Dark Web

PRISGARANTI
El MTB Trek Slash+ 9.7 TQ 580 Wh Chameleon Green/Dark Web
Beskrivning

Potent enduro med hög pivotpunkt med massor av terränganpassad extrakraft

Upplev den naturliga kraften som förvandlar själsdödande stigningar till heroiska tävlingspass på den långslagiga Trek Slash+ 9.7. Cykeln levererar 170/170 mm högpivotdämpning och tillsammans med TQs HPR60-motor är den redo att tjänstgöra som flygande matta uppför branta klättringar och ta sig an utförslöporna med obändigt förtroende, till och med i de värsta stenpartierna och de vildaste hoppen. Den här versionen är utrustad med allt du behöver för hårdkörning, som tåliga hjul för slanglösa däck (29” fram, 27,5” bak) för att hantera terrängen, en droppersadelstolpe och en direktmonterad SRAM Eagle 70-drivlina som håller farten uppe långt efter att solen gått ned.

Nyckeln till framgång!

  • Kolfiberramen (OCLV Mountain Carbon) med hög pivotpunkt och rejäl slaglängd ger dig ett terrängmonster för branterna
  • Dämparpaket från FOX (Rhythm 38) och RockShox (Vivid Ultimate) med hela 170/170 mm i slaglängder
  • Den kraftfulla TQ-motorn är tyst man kan begära, den förstärker dina egna krafter utan att påverka den naturliga åkkänslan
  • Batteriet på 580 Wh ger assistans för tuff cykling i 3 - 7 timmar, beroende på inställt läge, cyklistens vikt och terräng
  • Du kan addera ett Range Extender-batteri (160Wh) om du vill ha lite extra kräm för långa dagar på cykeln
  • Integrerad display i topröret - Kontrollera assistansnivån, räckvidden, hastigheten och mycket mer med en snabb blick
  • Bluetooth-ansluten kontroll, och appen eBike Flow ger dig ännu större kontroll och anpassningsmöjligheter inom fingeravstånd
  • Slagkraftig 1x12-drivlina från SRAM (Eagle 70 T-Type) som växlar rent även under belastning
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar från SRAM (DB 8) som levererar pålitlig funktion i alla förhållanden
  • Du får ett framhjul på 29 tum för att rulla fram som en monstertruck och ett mindre bakhjul på 27,5 tum att röja med
  • Droppersadelstolpen säkerställer att du sänka sadeln i farten och hålla den ur vägen när du forsar nedför

Funktionerna som får Trek Slash+ 9.7 att sticka ut från mängden

Genom att flytta cykelns huvudpivot högre upp får bakhjulet en bakåtriktad axelbana och kan röra sig i samma riktning som kraften som verkar på det. Den höga pivotpunkten för Slash+ gör att axeln kan röra sig bakåt när dämpningen trycks samman så att bakhjulet rör sig med kraften från stötar och förflyttar sig snabbare. I terrängen känns den supersmidig och bibehåller mer momentum med galet grepp.

Den överdimensionerade övre styrrullen på Slash+ eliminerar inte bara pedalrekylen som orsakas av högpivotdämpning, utan storleken och läget ger dig också precis lagom anti-squat för att kunna trampa effektivt. Den integrerade nedre kedjestyrningen frigör spänningen från växelmekanismen. Både växling och dämpning upplevs mjukare.

Ändra kurva genom att bara vända en bricka. Cykla med en mindre progressiv inställning för att cykla bekvämare när stigen är fylld med vassa kantigheter. Ställ in en progressivare kurva när du kommer till de stora hindren och inte vill att dämparen ska bottna ur, eller när du vill använda en fjäderdämpare.

Du kan använda styrlager med justerbar vinkel (lagerbana säljs separat) när du vill göra styrhuvudvinkeln 1 grad brantare eller flackare efter dina egna preferenser (vevlagerhöjden påverkas inte).

Den magiska känslan i den prisbelönta elmotorn kommer från dess harmoniska stiftringtransmission. De flesta motorer har kugghjul och remmar som tar plats, orsakar störande ljud eller går sönder. HPR60-motorns unika konstruktion ger en tyst och smidig assistans som känns mer som en förlängning av din egen styrka.

Batteriet på 580 Wh ger assistans för tuff cykling i 3 - 7 timmar, beroende på inställt läge, cyklistens vikt och terräng. Det är prydligt integrerat i diagonalröret för att hålla cykeln slank och tyst, men det är enkelt att montera av det med en insexnyckel inför laddning eller transport. Unna dig 40 % längre räckvidd genom att välja till ett externt 160 Wh-batteri. Det får plats i en vanlig flaskhållare och kräver varken en komplicerad kabeldragning eller specialfästen.

Med appen Trek Central ansluter du dig sömlöst till din cykel för en personlig anpassning av motorn, aktivitetsspårning och många olika sätt att analysera dina turer. Du kan till och med få navigeringsfunktioner och räckviddsberäkningar i realtid.

PÅ DETALJNIVÅ
Detaljer om cykelns utrustning: Vissa av cykelns komponenter kan skilja sig från specifikationen och produktbilderna. Tillverkaren kan att utan förvarning ersätta delar med likvärdiga alternativ. Cykel- och ramvikter baseras på lackerade prototypramar, vilket innebär att vikten på slutprodukterna kan variera något.
Artikelnummer0159472-AQ90
Leverantörens artikelnummer-
EAN-kod-
VarumärkeTREK
VariantChameleon Green/Dark Web
Size-
ModellserieTrek Slash
Specifikation
KönUnisex, Dam, Herr
Damspecifik 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.

Nej
Vikt (enligt tillverkaren)21 kg
PersonaliseringMountainbiking
FärgGrön, Svart
Tillverkarens färgChameleon Green/Dark Web
Ramset
Ramstorlek-
Ram-
Rammaterial 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Kolfiber
FramgaffelFox Rhythm 38, Float EVOL-luftfjädring, GRIP-dämpare, koniskt styrrör, 44 mm offset, Boost110, 15 mm Kabolt X-axel, 170 mm slaglängd
Framgaffeltyp 

Framgaffeltyp

En dämpad framgaffel är idag standard på mountainbikes, helt enkelt för att klara av den terräng som cykeln används i. Det finns även en hel del hybridcyklar med dämpade framgafflar, för att ge dig lite mer komfort på grusvägar och eventuella skogsstigar. Om du ska cykla i skog eller på lättare stigar, alternativt mycket grusväg, så är en dämpad framgaffel ett bra val!

Stela framgafflar återfinns på standard, racer och hybridcyklar, och lämpar sig bäst för cyklar som mestadels ska befinna sig på asfalt. Du får en lättare cykel, en cykel som känns rappare och en cykel som upplevs svara bättre på dina rörelser. Vissa nischade cyklar som fatbikes och touringcyklar har också stela framgafflar, men då kompenseras det oftast med väldigt breda och rejäla däck för att återge lite av komfortkänslan. Om du ska cykla på främst asfalt, och kanske någon snällare grusväg så är en stel framgaffel helt rätt för dig!

Dämpad
Framgaffel, typ av fjäderLuftfjäder
Slaglängd fram 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

170mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Ej låsbar
BakdämpareRockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm
Bakgaffeltyp 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Dämpad
Slaglängd bak 

Slaglängd bak

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

170mm
Hjulstorlek 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

27.5"
Årsmodell2026
MTB-AnvändningsområdeEnduro
ElcykelJa
Din längd 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören

-
Passar Längd (cm)-
Hjul
Hjul-
Framdäck-
BakdäckBontrager Brevard RSL SE, TLR, trekomponentsgummi, aramidkant, 60 tpi, 27,5 x 2,5"
Däckdimension64-584
Drivlina
VäxelreglageSRAM Eagle 70, 12-vxl
BakväxelSRAM Eagle 70, T-Type
VevpartiSRAM EAGLE 70, 160 mm längd
KedjaSRAM Eagle 70, T-typ, 12-delad
KassettSRAM Eagle XS-1270, T-Type, 10-52, 12-delad
Komponenter
FrambromsSRAM DB 8 hydraulisk skivbroms med 4 kolvar
Bromsskiva framSRAM CenterLine, 6-bults, avrundad kant, 200 mm
BakbromsSRAM DB 8 hydraulisk skivbroms med 4 kolvar
Bromsskiva bakSRAM CenterLine, 6-bults, avrundad kant, 200 mm
StyreBontrager Line, aluminium, 35 mm, 27.5 mm rise, 780 mm bredd
StyrstamBontrager Elite, 35 mm, 0 grader, 35 mm längd
Sadelstolpe-
Typ av broms 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
VäxelreglageserieSRAM Eagle 70
Framväxelserie 

Framväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus        
Tourney        
Ingen framväxel
Bakväxelserie 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
SRAM Eagle T-type
Motor
MotorTQ-HPR60
Motorplacering 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Vridmoment 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.

60 Nm
Maximal assistanshastighet 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
ElsystemTQ
Batteri
BatteritypLithium-jon
BatteriplaceringInvändigt
Avtagbart batteriJa
Batterikapacitet (Wh)580
Spänning36 V
Batteri ingår?Ja
Kan laddas på cykelnJa
BatteriladdareTQ 4 A-laddare
Display
DisplayTQ LED-skärm med anslutning via Bluetooth och ANT+
Utrustning
SkärmarTrek 27.5 tum specialskärm
Handtag/StyrlindaTrek Line Elite, Lock-on
SadelBontrager Verse P3, CrMo-rails
KUNDERNAS ÅSIKTER
Även taggad i

Toppsäljare inom cykelpedaler

Se priset
Shimano Pedalklossar Sm-Sh11 ±3° Gul
196 kr
(Rek. pris: 289 kr)
Se priset
Shimano Pedalklossar Sm-Sh51
129 kr
(Rek. pris: 179 kr)
Se priset
Shimano Cykelpedaler Pd-R550 Inkl. Pedalklossar
fr. 693 kr
(Rek. pris: 1 099 kr)
Se priset
Shimano Cykelpedaler Pd-M520 Inkl. Pedalklossar

Toppsäljare inom MTB-skor

Cykelskor MTB Shimano XC300 Black
1 129 kr
1 199 kr
-6%
Sänkt pris
Shimano XC502 MTB Black
1 399 kr
1 999 kr
-600 KR
Sänkt pris
Shimano XC702 MTB Black
1 999 kr
2 299 kr
-300 KR
Sänkt pris
Se priset
Shimano Cykelskor Vinter SH-MW502 MTB SPD
fr. 1 589 kr
(Rek. pris: 1 999 kr)

LIKNANDE PRODUKTER

Black Friday pris
El MTB Orbea Wild ST H30 600Wh Spaceship Green/Black
55 999 kr
59 899 kr
-3 900 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Orbea Wild ST H30 600Wh Diamond Black/Blue Stone
55 999 kr
59 899 kr
-3 900 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Orbea Wild ST H20 750Wh Diamond Black/Blue Stone
63 990 kr
67 799 kr
-3 809 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
Black Friday pris
El MTB Orbea Wild ST H20 750Wh Spaceship Green/Black
61 999 kr
67 799 kr
-5 800 KR
Prisgaranti till 8/12
Sänkt pris
PRISGARANTI
Hybridcykel el Merida eSpresso CC 400 EQ Silk Dove Blue/Blue
PRISGARANTI
Hybridcykel el Merida eBig.Tour 400 EQ Silk Dove Blue/Blue

Varukorg(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan

Favoriter(0 artiklar)

Du har ännu inga favoriter
MENY