• SNABBA LEVERANSER
  • BETALA ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
0
Önskelista
0
Varukorg

TREK Trek El MTB Rail+ 9.9 XX AXS T-Type Gen 5 Deep Smoke

Se priset
Trek El MTB Rail+ 9.9 XX AXS T-Type Gen 5 Deep Smoke
Beskrivning

Tvättäkta fartdåre med potent eldrift och en massa terränganpassad extrakraft

Det underhållande flaggskeppet Trek Rail+ 9.9 XX AXS T-Type Gen 5 är en potent E-enduro i kolfiber, byggd för att nå fjärran bergstoppar eller för att bara trumma på i varv efter varv. Med 160 mm slaglängd fram och bak är den redo för höga hastigheter genom terrängen med assistans från ett kraftfullt drivsystem som gör långa klättringar och snabba varv till en enkel match. Den har ställbar geometri så att du kan anpassa cykeln efter hur och var du cyklar, ett stort batteri som assisterar dig i upp till 7 timmar och en trådlös drivlina som alltid växlar med grym precision, även under hög belastning. Om du letar en sylvass enduro med terränganpassad extrakraft som är konstruerad för att alltid ge järnet så har du hittat rätt.

Nyckeln till framgång!

  • Kolfiberram (OCLV Mountain Carbon) med lång reach samt både styrhuvud och sadelrör som ger maximal styrka
  • Ställ in geometri och dämparkurva efter hur du cyklar, lägg till justerbara styrlager med vinklade lagerbanor (säljs separat)
  • Dämparpaket från RockShox (ZEB Ultimate/Super Deluxe Ultimate RC2T) med hela 160/160 mm i slaglängder
  • Med Mino Link kan du enkelt reglera ramens geometri utan negativ inverkan på dämpningen
  • Med Active Braking Pivot anpassas hur dämpningen ska reagera på accelerations- och bromskrafter oberoende av varandra
  • Potent Bosch (Performance Line CX) elmotor som passar lika bra för intensiv pendlingen som intensiva turer i terrängen
  • RIB 2.0-batteriet på 800 Wh ger assistans under många kilometer och det är lätt att ta av
  • Den har även plats för ett Bosch PowerMore Range Extender-batteri
  • Bluetooth-ansluten kontroll, och appen eBike Flow ger dig ännu större kontroll och anpassningsmöjligheter inom fingeravstånd
  • Kontrollenheten är integrerad i topröret och tydliggör assistansläge och batterinivå utan risk för att du ska bli distraherad
  • Fullt tävlingsklar 1x-drivlina med 12 trådlöst styrda växlar från SRAM (XX Eagle AXS T-Type) som ger exakta växlingar 
  • Hydrauliska skivbromsar från SRAM (Maven Ultimate) som ger dig grym bromskraft och full kontroll oavsett förhållanden
  • Du får ett framhjul på 29 tum för att rulla fram som en monstertruck och ett mindre bakhjul på 27,5 tum att röja med
  • Droppersadelstolpen säkerställer att du sänka sadeln i farten och hålla den ur vägen när du forsar nedför

Funktionerna som får Trek Rail+ 9.9 XX AXS Gen 5 att sticka ut från mängden

Det här är en kraftfull, långslagig eMTB med 160 mm slukande slaglängd och hela 85 Nm i vridmoment. Den är som gjord för branta stigar samt vild outforskad terräng, och den är dessutom redo för riktigt stora äventyr med sitt enorma långfärdsbatteri som ger dig motorassistans från tidig morgon till sen kväll. Det här är en cykel som gillar äventyr, med slaglängd och kraft så det räcker till för episka turer till bergstopp efter bergstopp eller för varv efter varv ute på endurobanorna.

Man har ökat anti-squat för att få bättre pedaleffektivitet uppför och minskat utväxlingen för att bibehålla den mjuka känslan även i stökig terräng. Behöver du bättre skydd för urbottning eller vill du använda en fjäderdämpare? Inga problem. Det går att vända justerbrickan på nedre dämparfästet för att öka progressiviteten i fjädringskurvan.

Elmotorn från Bosch är enormt kraftfull, du kommer knappt att höra den, däremot kommer du uppleva den massiva assistansen. Det integrerade RIB 2.0-batteriet är enkelt att ta bort när du vill ladda det eller behöver separera det från cykeln för transport, t.ex. på en cykelhållare. Det lossas enkelt med insexnyckel och uppdateringen av Boschs 800 Wh PowerTube ger även säkrare montering och tillräckligt med assistans för att du ska våga ge dig ut på äventyrens äventyr. Alla Rail+ Gen 5-modeller har Boschs minifjärrkontroll och controller för att byta driftsläge och snabbt se assistansnivå och batteritid. 

PÅ DETALJNIVÅ
Detaljer om cykelns utrustning: Vissa av cykelns komponenter kan skilja sig från specifikationen och produktbilderna. Tillverkaren kan att utan förvarning ersätta delar med likvärdiga alternativ. Cykel- och ramvikter baseras på lackerade prototypramar, vilket innebär att vikten på slutprodukterna kan variera något.
Artikelnummer0147408-I599
Leverantörens artikelnummer-
EAN-kod-
VarumärkeTREK
VariantDeep Smoke
Size-
Leverantörens Artikelnummer-
ModellserieTrek Rail+
ÅlderAdult
Specifikation
KönUnisex, Dam, Herr
Damspecifik 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.

Nej
Hemsida tillverkarewww.trekbikes.com/se/sv_SE/cyklar/mountainbikecyklar/el-mtb/rail/rail-9-9-xx-axs-t-typ-gen-5/p/48454/
ElcykelJa
Din längd 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
-
Passar Längd (cm)-
PersonaliseringMountainbiking
CykeltypMountainbike
FärgSvart
Tillverkarens färgDeep Smoke
Vikt (enligt tillverkaren)25 kg
Ramset
Ramstorlek-
RamOCLV Mountain Carbon, avtagbart integrerat batteri (RIB 2.0), koniskt styrhuvud, kanalstyrt invändigt kablage, invändigt Control Freak-kablage, motorskydd, Boost148, 12 mm genomgående axel, 160 mm slaglängd
Rammaterial 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Kolfiber
FramgaffelRockShox ZEB Ultimate, DebonAir, Charger 3.1 RC2-dämpare, koniskt styrrör, 44 mm offset, Boost110, 15 mm Maxle Stealth
Framgaffeltyp 

Framgaffeltyp

En dämpad framgaffel är idag standard på mountainbikes, helt enkelt för att klara av den terräng som cykeln används i. Det finns även en hel del hybridcyklar med dämpade framgafflar, för att ge dig lite mer komfort på grusvägar och eventuella skogsstigar. Om du ska cykla i skog eller på lättare stigar, alternativt mycket grusväg, så är en dämpad framgaffel ett bra val!

Stela framgafflar återfinns på standard, racer och hybridcyklar, och lämpar sig bäst för cyklar som mestadels ska befinna sig på asfalt. Du får en lättare cykel, en cykel som känns rappare och en cykel som upplevs svara bättre på dina rörelser. Vissa nischade cyklar som fatbikes och touringcyklar har också stela framgafflar, men då kompenseras det oftast med väldigt breda och rejäla däck för att återge lite av komfortkänslan. Om du ska cykla på främst asfalt, och kanske någon snällare grusväg så är en stel framgaffel helt rätt för dig!

Dämpad
Framgaffel, typ av fjäderLuftfjäder
Slaglängd fram 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

160mm
BakdämpareRockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm
Bakgaffeltyp 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Dämpad
Slaglängd bak 

Slaglängd bak

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

160mm
Hjulstorlek 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

-
Årsmodell2025
Hjul
HjulBontrager Line Pro 30
Framdäck-
BakdäckBontrager Brevard RSL SE, TLR Tubeless Ready, trekomponentsgummi, aramidkant, 60 tpi, 27,5 x 2,50"
Däckdimension-
Drivlina
BakväxelSRAM XX Eagle AXS, T-typ
VevpartiSRAM XX Eagle, 165 mm längd
KedjaSRAM XX Eagle, T-typ, 12-vxl
KassettSRAM Eagle XS-1297, T-typ, 10–52, 12-delad
Komponenter
FrambromsSRAM Maven Ultimate hydraulisk skivbroms med 4 kolvar
Bromsskiva framSRAM HS2, 6-bults, 220 mm
BakbromsSRAM Maven Ultimate hydraulisk skivbroms med 4 kolvar
Bromsskiva bakSRAM 6-bults, 200 mm
StyrlagerIntegrerat kassettlager, 1 1/8" övre, 1,5" nedre, kompatibelt med lagerbana för ställbar vinkel
StyreBontrager Line Pro, OCLV Carbon, 35 mm, 27,5 mm rise, 780 mm bredd
StyrstamBontrager Line Pro, 35 mm, Blendr-teknikkompatibel, 0 grader, 45 mm längd
Sadelstolpe-
Typ av broms 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

12-växlad (1 x 12)
Bakväxelserie 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbike Shimano racer SRAM mountainbike SRAM racer Shimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus   GX Eagle    
Tourney   GX    
    NX Eagle    
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
SRAM XX
Motor
MotorBosch Performance Line CX
Motorplacering 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Vridmoment 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
85 Nm
SensorerHastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
ElsystemBosch
Batteri
BatteritypLitium-jon
BatteriplaceringInvändigt
Avtagbart batteriJa
Batterikapacitet (Wh)800
Batterikapacitet (Ah)22.2
Spänning36 V
Batteri ingår?Ja
Kan laddas på cykelnJa
BatteriladdareBosch Standard Charger 4A
Display
DisplayBosch BRC3100
Utrustning
Handtag/StyrlindaBontrager XR Trail Elite, nylon, Lock-on
PedalerVP-536, nylonstomme
SadelVerse Short Comp, stålrails, 145 mm bredd
Lås
SSF-Godkänt lås 

SSF-Godkänt lås

Skulle din cykel bli stulen så kräver oftast försäkringsbolagen att den skall ha varit fastlåst kring ett fast föremål tillsammans med ett SSF-godkänt lås. Tänk därför noga innan du beställer ett allt för enkelt lås som kanske inte är godkänt.
Nej
KUNDERNAS ÅSIKTER
Även taggad i
  • 2025

Toppsäljare inom cykelpedaler

Shimano Pedalklossar Sm-Sh11 ±3° Gul
213 kr
(Rek. pris: 289 kr)
Se priset
Shimano Pedalklossar Sm-Sh51
149 kr
(Rek. pris: 179 kr)
Se priset
Shimano Cykelpedaler Pd-M520 Inkl. Pedalklossar
Shimano Cykelpedaler Pd-R550 Inkl. Pedalklossar
fr. 809 kr
(Rek. pris: 1 099 kr)

Toppsäljare inom MTB-skor

PASSA PÅ
Cykelskor MTB Shimano XC300 Black
1 199 kr
(Rek. pris: 1 599 kr)
PASSA PÅ
Shimano RC502 LVG Black
fr. 1 526 kr
(Rek. pris: 1 999 kr)
PASSA PÅ
Shimano XC702 MTB Black
fr. 2 149 kr
(Rek. pris: 2 699 kr)

LIKNANDE PRODUKTER

El MTB Haibike Alltrack 5 29" Grey
22 317 kr
(Rek. pris: 37 195 kr)
El MTB Haibike Alltrack 5 27.5" Grey
22 317 kr
(Rek. pris: 37 195 kr)
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Trailster 130 Tour SAMPLE Shiny Petrol Blue
41 479 kr
(Rek. pris: 59 995 kr)
Sample-cyklar från Scott
SUPERDEAL
-9%
Elcykel Rock Machine Torrent E50-29 B Touring Pl Cruise Matte Blue/Silver
39 990 kr
36 243 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Trailster 150 Expert SAMPLE Matt Khaki Green
43 549 kr
(Rek. pris: 62 995 kr)
Sample-cyklar från Scott
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Revox Pro SAMPLE Shiny Space Grey
29 719 kr
(Rek. pris: 42 995 kr)
Sample-cyklar från Scott
SAMPLE SALE
El MTB Bergamont E-Trailster 150 Elite SAMPLE Shiny Stellar Blue
49 079 kr
(Rek. pris: 70 995 kr)
Sample-cyklar från Scott
SUPERDEAL
-22%
Elcykel hybrid Made Larix Lady Light Turquoise Matt
36 990 kr
28 990 kr
Gäller så långt lagret räcker
Sänkt pris

Varukorg(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan

Favoriter(0 artiklar)

Du har ännu inga favoriter
MENY