För kallt för att cykla? | Med rätt kläder håller du värmen
30 dagars öppet köp, fri retur
Fri frakt över 750 kr
VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
Cykelbutik online

Kontakt

Vanliga frågor och svar

Var är min order?
Du kan se status för din beställning på ditt kundkonto under orderuppgifter. Om du har gjort din bokning som gäst kan du hitta spårningsnumret i bekräftelsemailet, som du kan använda för att kontrollera aktuell status för din beställning.

När betalas återbetalningen ut?
Observera att det kan ta upp till tio arbetsdagar att behandla en retur, så vi ber dig att vara lite tålmodig.

När kommer mitt ärende att behandlas?
Vi behandlar klagomål när de kommer in till oss. Tyvärr kan behandlingstiden för närvarande ta upp till 3 veckor. Vi ber om ursäkt för detta och ber om förståelse.

Du hittar fler vanliga frågor på sidan frågor och svar.

SKICKA OSS ETT MEDDELANDE

Om du har frågor angående din beställning, tveka inte att kontakta vår kundtjänst via telefon eller e-post:

  • E-post (kundtjänst): service@bikester.se
  • Telefon (kundtjänst): 08-4030 4702, måndag – fredag 10:00 - 12:00 & 13:00 – 16:00.

Du kan skicka dina frågor om din beställning, leverans, returer eller reklamationer via vårt kontaktformulär.


Kontakta oss

Återstående tecken.
Denna webbplats använder cookies och pixeltaggar för att förbättra dess funktionalitet och för att ge dig personligt anpassad reklam, t.ex. på sociala medieplattformar. Se vår integritetspolicy. För mer information – i synnerhet; om hur du förhindrar lagring av cookies och spårning av pixeltaggar på din enhet i framtiden. Jag godkänner